fredag 5. mars 2010

Bessa på besøk :)

Nå har mamma (Bessa) vert på besøk i to uker. Hun hadde med en pose full med norsk sjokolade :)Pluss bøker.. begge deler var digg å få.

Vi var på tur til Queen Elisabeth Naional park, Bujagali falls og vi hadde oss en badedag ute ved lake Victoria.

her er noen bilder:

Kristian sover på Et kjempefint hotell i Fort Portal.. Helt på grensa til kongo:)



Rett ved siden av denne landsbyen bor to norske jenter som heter Ingrid og Kine. Vi bodde hos dem og fikk se landsbyen. Dette er foressten midt inne i nasjonalparken..







Her bor jentene:)





Båttur på lake Edward









Viktige innenrikspolitiske spørsmål diskuteres med guiden :)





Frokost, lunch og middag på Mweya Lodge.. Knall fint :)







kristian og Bessa har fått øye på noen dyr





Bujagali falls.. Kristian og kammeraten (Bosco) kjører ATV:)







Nå venter vi bare på Gøran som kommer i påskeferien. Da blir det ny tur. kanskje til kenya:)

Kos dere med snøen så lenge.

Hilsen kristian og Peter

3 kommentarer:

  1. Hei Peter. Var oppom Gøran her om dagen or å hente Mathias. Han gledet seg til tur.

    Har du en epost jeg kan nå deg på? Har ett par spørsmål til deg :-)
    Send gjerne den på SMS.

    PS! Har utfordret deg på bloggen min. Gøran burde også bli med.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å komme ned å endelig gi min kjære sønn et par gode klemmer.. Godt å se at han har det så bra, du er utrolig flink til å blogge, skulle nesten tro du hadde fagbrev i blogging?? for jeg regner med at en slik linje oprettes på VGS hvert øyeblikk? haha, morro å følge med her ihvertfall, vet ikke hva jeg skulle gjort uten denne siden her. kos dere masse, klem fra mamsen...

    SvarSlett
  3. Det er liksom litt av poenget da vet du Linn :) Som takk for at jeg fikk ta han med meg!!
    Bra at du setter pris på dette da. Koselig med en kommentar også. Akkurat nå sitter jeg på verandaen med en kald øl og Kristian leker med et par gutter på plenen. Han organiserer den ene leken etter den andre og gutta bare sier ok ok hehe. Prøver å si til han at han må la andre slippe til også men det er ikke lett når alle bare lar han bestemme alt... I kveld skal vi ut å spise på en fin resturant med noen andre nordmenn:) Kos. Ha en fin helg:)

    SvarSlett